درب اتوماتیک سکشنال
درب اتوماتیک سکشنال
درب اتوماتیک سکشنال در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در این مقاله سعی داریم درب اتوماتیک سکشنال را به شما معرفی کنیم.

کرکره برقی - درب اتوماتیک
این محصول بسته به نوع کاربرد در مدل ها و انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. درب اتوماتیک سکشنال برای انواع ساختمان ها و به منظور موارد صنعتی تولید می شود.
درب اتوماتیک سکشنال را می توان به عنوان یکی از پرمصرف ترین انواع درب در دنیا معرفی نمود که دارای کاربرد بسیار گسترده ای می باشد. استفاده از درب اتوماتیک سکشنال صنعتی یا درب سریع صنعتی به دلیل مزایای این محصول امروزه در صنایع مختلف نیز بسیار گسترش پیدا کرده است. همچنین درب اتوماتیک سکشنال در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به عنوان درب پارکینگ مورد استفاده می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع درب های سکشنال و کاربرد آن آشنا کنیم.
امروزه بسیاری از سردخانه ها و انبارها برای آنکه کمترین میزان هدر رفت انرژی را داشته باشند از انواع درب اتوماتیک سکشنال استفاده می کنند. همچنین کاربرد این درب ها در سایر ساختمان ها نیز ذکر شد. موتور و جنس درب در انواع درب اتوماتیک سکشنال دارای تفاوت هایی می باشد که در ادامه بیشتر به بیان این تفاوت ها می پردازیم. همچنین خواهیم گفت که کدام نوع از مدل های درب اتوماتیک سکشنال بیشتر در کدام ساختمان ها یا مراکز صنعتی مورد استفاده هستند.
درب اتوماتیک سکشنال برای ساختمان
یکی از کاربردهای بسیار مهمی که برای انواع درب اتوماتیک وجود دارد، استفاده از این محصول برای ساختمان ها به شمار می رود. در واقع درب اتوماتیک سکشنال برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری بیشتر به عنوان درب پارکینگ مورد استفاده بوده و به خصوص برای پارکینگ های شخصی و کوچک می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. فرآیند باز شدن درب اتوماتیک سکشنال با استفاده از ریموت کنترل از راه دور انجام می شود و در این روش شخص نیازی به باز کردن قفلی به صورت دستی ندارد. همچنین درب بر اساس نوع و مدل بر روی ریل های سقفی حرکت می کند و یا به صورت رول در می آید.
پس از اینکه پارک یا خروج از پارک انجام شد، می توانید درب اتوماتیک سکشنال را با استفاده از ریموت کنترل ببندید. استفاده از این محصول علاوه بر اینکه برای درب پارکنیگ انجام می شود، به عنوان درب ورودی مراکز تجاری و اداری یا مغازه ها است. برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را برای درب اتوماتیک سکشنال ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید می توانید با مرکز تماس و مشاوره ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. انواع درب اتوماتیک سکشنال برای استفاده های مختلفی مورد استفاده بوده و از این محصول استفاده می شود. همچنین برای پیاده سازی درب اتوماتیک سکشنال باید از افراد متخصص در همه مراحل طراحی و نصب استفاده شود.


درب اتوماتیک سکشنال صنعتی


بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی برای آنکه بتوانند در وقت و انرژی صرفه جویی نمایند، برای انبار یا گاراژ خودروی خود از درب اتوماتیک سکشنال استفاده می کنند. مزیت استفاده از این محصول را می توان جلوگیری از هدر رفت فضا و ایجاد فضای مرده توصیف کرد. همچنین درب سکشنال صنعتی دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی بوده و به همین دلیل بسیاری از صنایع را به خود جذب کرده است. درب اتوماتیک سکشنال صنعتی بیشتر به صورت ریلی پیاده سازی می شود ولی با توجه به فضا شاهد آن هستیم که این محصول به صورت رول جمع شونده نیز در بازار عرضه شده است.
این درب با استفاده از قطعات آلومینیوم تولید می شود و از قفل های الکتریکی استفاده می کند. به طور کلی می توان گفت که درب اتوماتیک سکشنال صنعتی دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع درب اتوماتیک سکشنال صنعتی می توانید با مرکز تماس اشل ارتباط برقرار کرده و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید. تمامی مراحل پیاده سازی و اجرای این نوع درب باید توسط افراد حرفه ای انجام داده شود.

درب سکشنال درب های اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای درب های اتوماتیک کرکره شیشه ای کرکره برقی

خبرنامه برای دریافت